Πρήξιμο βολβού ματιού

Συζήτηση με θέμα Πρήξιμο βολβού ματιού, που ξεκίνησε από Μαρία123, στο Forum 'Ασθένειες Καναρινιών' του PetBirds, 18 Μαρ 2014.

1. Μαρία123

Μαρία123 PB New Member

Γεια σας και από μένα! Το καναρίνι ανήκει στον πατέρα μου, εγώ είμαι άσχετη εντελώς..

Καναρίνι κίτρινο,αρσενικό, είναι 3 4 χρονών, ζει μόνιμα σε εσωτερικό χώρο, δίπλα σε παράθυρο,είναι μόνο του σε ένα κλασικό κλουβί.
    Το ταΐζει κανναβούρι, και ένα άλλο μίγμα σπόρων με κεχρί, κελαϊδίνη και βιταμίνες(όλα χύμα) και ψωμί. Αυγό του δίνει μια στις τόσες, μήλο και μαρούλι έχει καιρό. Η αναπνοή του είναι φυσιολογική, με μια εξαίρεση χθες που ''χτύπαγε'' το ράμφος του χωρίς να τσιμπάει κάτι. Η στάση σώματος κανονική, κουτσουλιές φυσιολογικές όπως επίσης μύτη και πόδια. Μέχρι χθες βράδυ κελαηδούσε και όλα καλά, σήμερα δεν κελαηδάει και όταν πηγαίνει κοντά τιτιβίζει και πηδάει απ το ένα πλαστικό στο άλλο.
    Πάμε τώρα στις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες...
    Το ματάκι του (ο βολβός) έχει πρηστεί όσο ένας αρακάς. Τα βλέφαρα τέντωσαν τόσο πολύ που έγιναν διάφανα και οι βλεφαρίδες καρφώθηκαν μέσα στο μάτι, τις οποίες και προσπάθησε με κάποιο τρόπο (δεν θέλω να ξέρω πως) και τις έβγαλε. Το πρωί του έβαλε 2 σταγόνες MAXIDEX κολλύριο και όταν του ξεκάρφωσε τις βλεφαρίδες του έβαλε άλλη μια μέσα στο βλέφαρο. Δεν το έχω δει από κοντά ώστε να έχω εικόνα.Αντιλαμβάνομαι πως θα βοήθαγε ιδιαίτερα κάποιο φωτογραφικό υλικό, μου είναι όμως αδύνατο αυτή τη στιγμή γιατί είμαι με γρίπη και δεν μπορώ να πάω σπίτι του ώστε να τραβήξω φωτογραφία. Τα φώτα σας Κύριοι... Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

2. brand13

brand13 PB Member