Ποιο είναι το κόστος ενός purrhuna conure;

Συζήτηση με θέμα Ποιο είναι το κόστος ενός purrhuna conure;, που ξεκίνησε από passenger, στο Forum 'Παπαγάλοι Γενικά' του PetBirds, 9 Μαρ 2015.

1. passenger

passenger PB New Member

Από περιέργεια....ποιο είναι το κόστος ενός purrhuna conures? Και ποια τα γενικά χαρακτηριστικά του σα χαρακτήρας?

2. maria p

maria p PB Supporter PBCP Contributor

Τελευταία επεξεργασία από moderator: 10 Ιουλ 2016
  3. passenger

passenger PB New Member

Σκεφτόμουν να φτιάξω ένα μεγάλο κλουβί εσωτερικού χώρου (αφου μου περίσσεψε αρκετό σύρμα από τη κλούβα) και να πάρω έναν παπαγάλο. Είμαι όμως αρκετά αρχάριος και δεν ξέρω αν ο συγκεκριμένος (ο μόνος που με τραβάει) κάνει για τη περίπτωση μου. Επίσης δεν έχω ιδέα για το κόστος του. ούτε που θα τον βρω....(το μοναδικό pet shop της ζακύνθου δεν τον έχει)

4. maria p

Ένα τέτοιο πουλί πρέπει να το πάρεις από εκτροφείο που θα το έχεις ελέγξει πολύ καλά πριν.
    Θες να κάνεις ένα τηλεφώνημα στο Frontiers for Young Minds
    Ως όνομα το γνωρίζω, καθόλου ως επίπεδο συνεργασία κτλ να εξηγούμαστε :)

5. passenger

passenger PB New Member

που έχει έδρα το εκτροφείο? η σελίδα ούτε καν ανοίγει. Μένω Ζάκυνθο, αλλά κάνω διδακτορικό στη σαλονίκη οπότε πηγαίνω συχνά εκεί. Αν το εκτροφείο ήταν αθήνα ή ρόδο πχ.....δε θα με βόλευε καθόλου. Επίσης ξέρω ότι είναι από δύσκολο έως απαράδεκτο να μου στείλουν το πουλί ως ασυνόδευτο

6. maria p

Α ναι είναι Αττική, Βάρκιζα. Κάτσε με κάποιο μέλος είχαμε μιλήσει για ένα στην Β. Ελλάδα. Θα το βρω και θα στο ποστάρω.

7. passenger

passenger PB New Member

Υποθέτω το Quiko Mega Pet θα έχει 100%. Αλλά και πάλι δεν είναι εκτροφές.....απλώς ενα πολύ καλό οργανωμένο πετ σοπ

8. maria p

Αυτός είναι στην Ορεστιάδα Εκτροφείο παπαγάλων | Facebook μόνο σελίδα του στο facebook ξέρω, έχει τηλέφωνο στην σελίδα αυτή, μπορείς να τον πάρεις άμεσα.

9. magdaki

magdaki PB New Member

Φίλε μην πάρεις από quiko. ... Οι τιμές είναι 3 φορές παραπάνω από ότι θα το βρεις σε εκτροφεα. ...