Ποδαγρα ή κατι αλλο;

Συζήτηση με θέμα Ποδαγρα ή κατι αλλο;, που ξεκίνησε από fersis, στο Forum 'Ασθένειες Καναρινιών' του PetBirds, 8 Οκτ 2007.

  1. fersis

    fersis PB New Member

    Ειναι ποδαγρα ή κατι αλλο;
     

    Συνημμένα Αρχεία:

    • podagra.jpg
      podagra.jpg
      File size:
      53,2 KB
      Προβολές:
      1.196
  2. fersis

    fersis PB New Member

    Σας ευχαριστώ
     
  3. mgerom

    mgerom PB Supporter Article Writer

    Τώρα το είδα .Οχι κάτι σοβαρό
    Νομίζω άκαρι των ποδιών.epithol η λύση.
    Αν το χρησιμοποιήσεις βασει των οδηγιών του, σε δυο εβδομάδες
    θα δεις αποτελέσματα Βασιλάκη.Επ' ευκαιρία κόψε λίγο τα νύχια
    για να μή ξαναστρεσάρεις το πουλί αργότερα.
     
  4. MPARTSA

    MPARTSA PB New Member

    Σωστα τα λεει ο Μακης.
    Αν παρατηρησουμε προσεκτικοτερα την φωτογραφια μπορουμε να δουμε κατι που ισως εχει σχεση με τη διατροφη. Στο μεγαλο πισω δαχτυλο εκει που τελειωνει το νυχι βλεπουμε ενα ''γρουμπουλακι'' το οποιο υπαρχει και στα αλλα δαχτυλα απλα εκει ειναι πολυ φουσκωμενο. Αυτο πιστευω ειναι απο πολυ συχνη χορηγηση αυγοτροφης ή απο πλουσιο σπορο. Τρεφεται με μια βιταμινη(δεν την θυμαμαι τωρα) παραπανω απο οτι χρειαζεται το πουλι!
     
  5. Stavros

    Stavros PB Administrator Staff Member

    Με πρωτεΐνες, όχι βιταμίνη
     
  6. MPARTSA

    MPARTSA PB New Member

    Εννοουσα οτι μεσω της τροφης παιρνει μια βιταμινη παραπανω απο το κανονικο!
     
  7. Smokie

    Smokie PB Member

    Τα ίδια ακριβώς κίτρινα εξανθήματα έβγαλε και εμένα.
    Τι θα πρέπει να χορηγήσω ώστε να εξαφανιστούν ?:confused: EPITHOL (τι είναι αυτό, το βρίσκω εύκολα ?)
     
  8. gozi

    gozi PB New Member

    Se afto to thema ta itela na diefkriniso kati , fouskomata - sirakia sta podia mpori na proerxinte ke apo tsimpimata kounoupion , opote afto pou prepi na kanoume ine oxi na xorigisoume farmakeftiki agogi alla na broune tropo na profilaksoume ta poulia mas apo ta kounoupia.
    I podagra ine ena problima pou pigazi apo to sikoti-metabolismo ton kanarinion ke to proto pou prepi na kanoyme na STAMATISOUME tin xorigisi proteines ke stin sinexia farmakeftiki agogi
     
  9. Stavros

    Stavros PB Administrator Staff Member

    Συνήθως με τον όρο ποδάγρα εννοούμε κάθε πάθηση που εμφανίζεται στο δέρμα των ποδιών χωρίς όμως αυτό να είναι απόλυτα σωστό.

    Η ποδάγρα είναι μεταβολική ασθένεια κατά την οποία εναποτίθενται κρύσταλλοι ουρικού οξέος στις αρθρώσεις των ποδιών προκαλώντας φλεγμονές, πρηξίματα, κοκκινίλες, πόνο. Η ασθένεια προκαλείται από προβλήματα στο μεταβολισμό διαφόρων τροφών - θρεπτικών συστατικών, όπως είναι η πρωτεΐνη (αβγό) για αυτό και συνιστάται η διακοπή της χορήγησης του.

    Υπάρχει επίσης η υπερκεράτωση των ποδιών που προκαλείται από ακάρεα και πλήττει συνήθως πουλιά μεγάλης ηλικίας επειδή σε αυτά βρίσκουν πρόσφορο έδαφος για να εγκατασταθούν, λόγω της υφής του δέρματος των ποδιών τους. Δεν πλήττουν όμως αποκλειστικά τα ηλικιωμένα πουλιά αλλά πολλές φορές και μικρά σε ηλικία, όταν βρουν τις κατάλληλες συνθήκες (κακή υγιεινή). Αυτές είναι και οι περιπτώσεις κατά τις οποίες χορηγούνται οι διαφορές αλοιφές, προκειμένου να καταπολεμηθούν τα ακάρεα που προκαλούν την υπερκεράτωση.
     
  10. Smokie

    Smokie PB Member

    Λοιπόν πήγα σήμερα και είδανε στο πέτ σόπ που πάω το πουλάκι και μου έδωσαν της Tafarm το PODAGRINE αφού το EPITHOL θα το έφερνε την παρασκευή, μαζί μου έδωσε και ένα φακελάκι chlor-tetracyclin+ της CHEVITA για να του βάζω στο νερό του για μια εβδομάδα.
    Το φάρμακο αυτό το ξέρει κανείς ? (δεν του το έδωσα ακομα)
    Της Tafarm θα κάνει δουλεία ή την παρασκευή να το αντικαταστήσω με το Epithol?:confused:
     
  11. Stavros

    Stavros PB Administrator Staff Member

    Σταμάτη δεν μας είπες όμως τι έχει το πουλάκι;
    Αυτό είναι αντιβίωση. Έχει πληγές στα πόδια; :confused::rolleyes:
    Αν το πηγές επειδή έχει υπερκεράτωση στα πόδια (έχουν χοντρύνει, ή και έχουν λέπια), ναι το φάρμακο αυτό θα κάνει δουλειά.
     
  12. Smokie

    Smokie PB Member

    Έχει εμφανίσει τα κίτρινα εξανθήματα με την ποιο πάνω φωτογραφία , μάλλον για ποδάγρα το είδε αυτός.Όχι πληγές δεν έχει εμφανίσει. Τελικά να το χρησιμοποιήσω το φάρμακο της Chevita ή θα του κάνω κακό ?
    Πάντως από σήμερα άρχισα και του βάζω της Tafarm Podagrine.
    Εάν δεν είναι ποδάγρα αλλά ακαρεα κάνει της Tafarm ή να χρησιμοποιήσω κάτι άλλο ?:confused:
     
  13. Stavros

    Stavros PB Administrator Staff Member

    Σταμάτη είναι λιγάκι δύσκολο να γίνει διάγνωση από μακρυά, πολύ περισσότερο δε από κάποιον μη ειδικό μιλώντας για τον εαυτό μου. Από τη στιγμή όμως που σου έδωσε και τη χλωροτετρακυκλίνη, μπορώ να κάνω δύο υποθέσεις: Είτε να είδε φλεγμονές στις αρθρώσεις και πιθανόν "σπασίματα" στο δέρμα που και πάλι τραβηγμένο το βρίσκω, είτε να είδε απλά την τσέπη σου.

    Εν πάση περιπτώσει, εάν ήταν δικό μου το πουλί και είχε τα συμπτώματα που αναφέρεις, θα του έκανα τη θεραπεία με το Podagrine (αφού αυτό θα είχα) σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεως και τον τρόπο εφαρμογής του και δεν θα του έδινα αντιβίωση. Δεν είναι άλλωστε και του θανατά. Η συνέχεια θα εξαρτιόταν από τα αποτελέσματα της θεραπείας με το Podagrine.

    Αυτή είναι όμως η προσωπική μου άποψη.
     
  14. Αλεξία

    Αλεξία PB New Member

    Το δικό έχει και αυτό λέπια στα πόδια δεν ξέρω αν την ασθένεια την λένε ποδάγρα η ακάρεα του βάζω την Epithol, αλλά δεν είναι ούτε λόγω μεγάλης ηλικίας γιατί έχει κόκκινι δαχτυλίδι είναι του 2006 αλλά ούτε βρώμικο κλουβί. Και θα ήθελα να ρωτήσω αν αυτό επηριάζει καθόλου στο κελαήδισμα του.
     
  15. lee

    lee PB New Member

    καλημερα αλεξια νομιζω πως οχι μηπως το καναρινι σου ειναι ακομη σε πτερορροια
     
  16. mixalis pappas

    mixalis pappas PB New Member

    Μπορει και να επηρεαζει το κελαιδισμα
     
  17. stzark

    stzark PB New Member

    Μιχαλη επετρεψε μου να διαφωνησω μαζι σου, η ποδαγρα νομιζω δε κανει ενα πουλι να σταματησει να κελαηδα, απο προσωπικη εμπειρια μιλαω. Την ειχε ενα πουλακι μου και την αντιμετοπισα με epithol και κατα τη διαρκεια της θεραπειας δε σταματησε να κελαηδα.
     
  18. mixalis pappas

    mixalis pappas PB New Member

    Ο ορος ποδαγρα ειναι παρεξηγημενος, τον ιδιο χρησιμοποιουμε για τα ακαρι και τον ιδιο για τα διατροφικα προβληματα που προερχεται απο προβλημα σε οργανα, που εχουν ιδιο συμπτωμα, το πρηξιμο στα ποδια. Αν ειναι απο ακαρεα μπορει να επηρεαστει και η φωνη. Και εδω φαινεται για ακαρι.
     
  19. Smokie

    Smokie PB Member

    Λοιπόν σήμερα ήταν η έβδομη ημέρα που του βάλαμε Podagrine και σχεδόν έχουν εξαφανιστεί τα κίτρινα εξανθήματα από τα ποδαράκια του , να συνεχίσω να του βάζω μεχρι να εξαφανιστούν ή να σταματήσω για μερικές ημέρες και να ξαναρχίσω αργότερα εάν υπάρχουν ακόμα ?
     
  20. Katerina

    Katerina PB Member

    Καλημερα!
    Το podagrine της ταφαρμ μου το ειχαν συστησει αλλα με πολυ επιφυλακτικη χορηγηση,κι επειτα απο διαγνωσμενη ποδαγρα και μονο!κι αν δεν κανω λαθος βαζεις καθρε 3 μερες,μετα σραματας για 1 εβδομαδα και επεναληψη αν χρειαζεται,καλυτερα ν ασταματησεις τη χορηγηση τωρα.Προσωπικη μου αποψη:D
     

Μοιραστείτε

Φόρτωση...