Μου ήρθε το κουνελόσυρμα που παρήγγειλα και είναι σκουριασμενο

Συζήτηση με θέμα Μου ήρθε το κουνελόσυρμα που παρήγγειλα και είναι σκουριασμενο, που ξεκίνησε από Theodorap, στο Forum 'Γενικά για Καναρινια' του PetBirds, 13 Ιουλ 2016.

alicedros
Και ποιο είναι το συμπέρασμα?? Ότι δεν μπορείς να απαιτείς κάτι χωρίς να το έχεις ζητήσει καν!! Στην αρχή φοβόσουν να μιλήσεις με τον ιδιοκτήτη και... Ολόκληρο το Post
  1. Theodorap

    Theodorap PB New Member

    Καλησπέρα, χθες μου ήρθε το κουνελόσυρμα που παρήγγειλα πριν λίγες ημέρες και είναι σκουριασμενο!Τι μπορώ να κάνω? Δεν θέλω να το πετάξω :(
     
  2. Best Answer:
    Post #338952 by alicedros, 14 Ιουλ 2016
  3. theodr

    theodr PB Member

    Μπορείς να το επιστρέψεις στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασες.
     
  4. Theodorap

    Theodorap PB New Member

    Δεν ξέρω πως να το επιστρέψωκαι επίσης είχα κόψεικαι ένα κομμάτι πριν διαβάσω μέσα από ένα θέμα του petbirds ότι το κουνελόσυρμα σκουριαζει κλπ Αλλά εγώ το θέλω για καναρίνια και όχι για παπαγαλάκια..Και τα καναρίνια μου δεν σκαρφαλώνουν πάρα μόνο πολύ σπάνια
     
  5. Stavros

    Stavros PB Administrator Staff Member

    Να το επιστρέψεις, είναι υποχρεωμένος να το πάρει πίσω. Τα προϊόντα που αγοράζουμε δεν πρέπει να είναι αλλοιωμένα. Ενημέρωσε μας για τη συνέχεια και κυρίως εάν δεν δεχθεί να το πάρει πίσω για να μην την πατήσει και κανένας άλλος.
     
  6. Theodorap

    Theodorap PB New Member

    Ήταν τρία μέτρα και εγώ έκοψα ένα κομμάτι 30χ50 θα το δεχτεί?
     
  7. Stavros

    Stavros PB Administrator Staff Member

    Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείς σκουριασμένο εξοπλισμό για κανένα ζώο.
     
  8. Theodorap

    Theodorap PB New Member

    Ναι το ξέρω τι να κάνω τώρα? :(
     
  9. Stavros

    Stavros PB Administrator Staff Member

    Θα δεχθεί αυτό που θα επιστρέψεις και θα πάρεις ένα ανάλογο κομμάτι ή τα λεφτά σου πίσω, αντίστοιχα.
     
  10. Theodorap

    Theodorap PB New Member

    Τους έστειλα μήνυμα και περιμένω απάντηση
     
  11. Deukalion

    Deukalion Daily Active Member

    Πόσο το πήρες το μέτρο Θεοδώρα;
     
  12. Theodorap

    Theodorap PB New Member

    2,40€ το μέτρο 60 εκατοστά ύψος και τα μεταφορικά ήταν 6€
     
  13. misalouris

    misalouris PB Moderator Staff Member

    Λογικά ξέρουν πως αυτό που σου έστειλαν ήταν σκουριασμένο.
    Να τους απαιτήσεις αντικατάσταση ...
     
  14. Theodorap

    Theodorap PB New Member

    Χθες τους ενημέρωσα ότι είναι σκουριασμενο,ότι είμαι πολύ απογοητευμενη και τους είπα πως θέλω να το επιστρέψω θα σας βάλω και το μνμ που μου έστειλαν να το δείτε :
    Καλησπέρα σας…

    Μπορείτε να μας το επιστρέψετε με την πρώτη ευκαιρία μέσο κάποιου γραφείου της elta courier (χρέωση παραλήπτη με κωδικό 192527) …

    Τα χρήματα θα σας επιστραφούν σε τραπεζικό λογαριασμό της τραπέζης που επιθυμήτε και θα μας υποδείξετε.
     
  15. Stavros

    Stavros PB Administrator Staff Member

    Τότε δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα. Αν απλά ρωτάς αν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, η απάντηση είναι όχι. Τα αξεσουάρ που χρησιμοποιούμε στα ζώα πρέπει να είναι πεντακάθαρα.
     
  16. Theodorap

    Theodorap PB New Member

    Εντάξει κατάλαβα απλά δεν έχω ξανά στείλει κάτι με elta courier και δεν ξέρω τι να κάνω. Εγώ πρέπει να το συσκευασω? Και επίσης εκεί που λέει κάτι για κωδικό τι πρέπει να πω δλδ? :( :(
     
  17. misalouris

    misalouris PB Moderator Staff Member

    Επιλέγεις τον ίδιο μεταφορέα που σου το έφερε... και απαιτείς χρέωση στον παραλήπτη.
    Φυσικά θα έχεις μιλήσει μαζί τους πριν...
     
  18. Stavros

    Stavros PB Administrator Staff Member

    Αυτό Γιάννη δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να το κάνει. Πρέπει να προβλέπεται από τους όρους του καταστήματος.

    Θα μου πεις, επιτρέπεται να στείλει το κατάστημα προϊόν με πρόβλημα; Η απάντηση είναι όχι αλλά δεν τέθηκε ως όρος από τον πελάτη πριν από την αγορά. Νομικά τερτίπια. :)
     
  19. maria p

    maria p PB Supporter PBCP Contributor

    Βρε παιδιά είναι απλό.
    Η επιχείρηση συνεργάζεται με τα elta couriers και έχει τον συγκεκριμένο κωδικό.
    Τηλεφωνείς και έρχονται για παραλαβή από τον χώρο σου.
    Δεν μπορείς να τους υποχρεώσεις να συνεργαστούν με άλλους, γιατί προφανώς έχουν συμβόλαιο και ειδικό τιμολόγιο.
    Όταν ο υπάλληλος θα σε ρωτήσει για την πληρωμή θα πεις χρέωση παραλήπτη , κωδικός τάδε.
    Όπως ήρθε συσκευασμένο έτσι πρέπει να το ετοιμάσεις. Σου είναι δύσκολο;
    Αν σε βολεύει να το συσκευάσεις διαφορετικά, όταν τηλεφωνήσεις στον κούριερ, θα ρωτήσεις αυτούς πως το θέλουν.

    Της το έχει ήδη πει Σταύρο στο μήνυμα η επιχείρηση, γι αυτό της έδωσε και κωδικό.
     
    Τελευταία επεξεργασία από moderator: 14 Ιουλ 2016
  20. Theodorap

    Theodorap PB New Member

    Ευχαριστώ πάρα πολύ
     
  21. Theodorap

    Theodorap PB New Member

    Θέλω να σας ενημερώσω ότι ενημέρωσα το κατάστημα ότι έκοψα ένα κομμάτι για να το αφαιρέσει από την τιμή όταν το επιστρέψω και πραγματικά έμεινα έκπληκτη από την απάντηση!

    Ο ιδιοκτήτης ήταν ευγενεστατος! Μου ζήτησε σηνγνωμη για την ταλαιπωρία μου είπε ότι η σκουρια είναι γενική και έπρεπε να με είχε ενημερώσει για αυτό και επίσης μου είπε ότι μπορώ να κρατήσω και τα τρία μέτρα και εκείνος θα μου επιστρέψει τα λεφτά στον τραπεζικό μου λογαριασμό :) :)
     

Μοιραστείτε

Φόρτωση...