Καναρίνι με σπυρι είναι άτονο και δεν τρώει

Συζήτηση με θέμα Καναρίνι με σπυρι είναι άτονο και δεν τρώει, που ξεκίνησε από Help, στο Forum 'Ασθένειες Καναρινιών' του PetBirds, 5 Ιουν 2009.

1. Help

Help PB New Member

Πρώτα απόλα καλημέρα,
    Είμαι φοιτητής και είναι το πρώτο μου καναρίνι.To έχω εδώ και 3 χρονια.Πριν τρεις μέρες το είδα κάτω στο κλουβί να μην μπορεί να σταθεί στα πόδια του και να πονάει.. (Σας εύχομαι να μην δείτε ποτέ έστι το δικό σας)
    Το πήγα άμεσος σε αυτόν που το πήρα (petshop) και με είπε ότι έχει σπυρί.. πολύ μεγάλο (Δεν είχε δει ποιο μεγάλο).Με είπε πως το είχε καιρό τώρα και ότι πρέπει να μολύνθηκε απο την εφημερίδα μάλλον.. -Ομόλογο να πω ότι δεν το κατάλαβα.. μέρες τώρα δεν πολύ κελαηδούσε και φερόταν παράξενα (ήταν ήσυχος) αλλα είπα θα είναι από τι ζεστη και ότι αλλάζει και πούπουλα..-
    Στη συνέχεια,το έσπασε (με "καυστηριασμενη" βελόνα) και με είπε να του βάζω μπεταντίν..
    Την πρώτη μέρα δεν έκανε τίποτα, ήταν αδύναμο,κλείναν τα ματια του,έτρεμε και τα πόδια του δεν τον κρατούσαν.Xθες όταν πήγα να τον πιάσω για να το βάλω μπεταντίν πέταξε λίγο,4-5 εκατοστά στο πάτωμα του κλουβιού αλλα εξακουλήθει και είναι πολύ αδύναμο.. To απογεύμα νομίζω άκουσα ένα ''τσιου''
    -Δεν είναι σαν την πρώτη μέρα,το σπυρί του έχει μικρύνει κάπως και κάθεται ''λίγο' στα πόδια του ΑΛΛΑ Δεν τρώει,δεν πίνει,δεν κάθεται στέκεται ''καλά'' στα πόδια του,που και που τρέμει/πονάει,κλείνουν τα μάτια του,μαζεβεταί..
    Τι μπορώ να κάνω?δυο μέρες τώρα δεν με πιάνει ύπνος.Ομόλογο ότι εγώ φταίω για OΛΑ αλλα δεν ήξερα... Ποσο θα αντέξει χωρίς νερό/τροφή? Πάει τρίτη μέρα τώρα..
    Σας παρακαλώ απαντήστε με...

2. Yasmin

Yasmin PB Member