Κάτι πολύ επίκαιρο!

Συζήτηση με θέμα Κάτι πολύ επίκαιρο!, που ξεκίνησε από evaluieva, στο Forum 'Chit Chat' του PetBirds, 3 Φεβ 2008.

1. evaluieva

evaluieva PB Member

'Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.'
    Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.)

2. dkard

dkard PB New Member

Το τύπωσα και θα το πάω αύριο στο σχολείο. Εξαιρετικό.

3. evaluieva

evaluieva PB Member

αυτα με το σχολειο μην τα πετας ετσι καλε μου :D ...θυμηθηκα οτι πριν κατι αιωνες ημουν κ γω μαθητρια κ ενιωσα πολυ γρια :p

4. dkard

dkard PB New Member

Μην πανικοβάλλεσαι, καθηγητής είμαι όχι μαθητής, αν ξεχάσουμε για λίγο το αρχαίο ''γηράσκω αεί διδασκόμενος'' (γερνώ διδασκόμενος), όπως συνέβη σήμερα με το μήνυμα σου. Τα έχω τα χρονάκια μου. 49 και κάτι ψιλά.

5. 19631963

19631963 PB New Member

Πως γίνεται αρχαία ρητά να γίνονται πάντα επίκαιρα;;;

6. mgerom

mgerom PB Supporter Article Writer

Ας ελπίσουμε οτι θα υπάρχουν πάντα ΔΑΣΚΑΛΟΙ
    σαν τον Δημήτρη που θα ενδιαφέρονται
    να περάσουν στα παιδιά μας την ουσία της ζωής,
    την ανθρωπιά και την αξιοπρέπεια και να τους
    δώσουν να καταλάβουν οτι αξίζει να
    αγωνίζονται για ΑΞΙΕΣ.Να τις κάνουν σημαία
    στην ζωή τους ακόμα κι'αν οι άλλοι τους
    βλέπουν ...γραφικούς(γιατί δυστυχώς ετσι καταντήσαμε).

7. evaluieva

evaluieva PB Member

πολυ σωστα τα ειπες Μακη :)
    κ να σου συμπληρωσω στα προηγουμενα τις αρχες κ τη συνειδητοτητα σε σκεψη κ προπαντος πραξεις...

δυστυχως οι ανθρωποι γυρω μας ,στην πλειοψηφια τους, βαδιζουν σε.."επικινδυνους" δρομους :rolleyes:

8. dkard

dkard PB New Member