Παρουσίαση Η κανάρα μου

Συζήτηση με θέμα Η κανάρα μου, που ξεκίνησε από themispar, στο Forum 'Γενικά για Καναρινια' του PetBirds, 19 Σεπ 2016.

1. themispar

themispar PB New Member

Αυτή είναι η κανάρα μου, έχει δακτυλίδι αλλά τι ράτσα είναι δεν ξέρω διότι ακόμα είμαι αρχάριος στα πουλιά. Ίσως με βοηθήσουν οι γνώσεις σας
    20160919_160058 (600 x 800).jpg

2. Panagiota.

Panagiota. PB Known Member

Να τη χαίρεσαι!! Είναι κοινό καναρίνι όπως φαίνεται. Όσο για το δαχτυλίδι είναι μεταλλικό αν διακρίνω σωστά από τη φωτογραφία που δεν είναι συλλόγου. Είναι δαχτυλίδια που ανοιγοκλείνουν και αν θέλεις μπορείς να το αφαιρέσεις. Να σου ζήσει!!

3. George Kouth

George Kouth PB Member

Καλησπέρα φίλε Θέμη, ως προς το τι ράτσα είναι η κανάρα σου και εμένα πιο πολύ για κοινό καναρίνι μου μοιάζει. Το δαχτυλίδι είναι ανοιχτού τύπου από ότι βλέπω, όποτε εάν θες μπορείς να το βγάλεις! Επίσης αυτές οι πατήθρες δεν κάνουν καλό στα καναρίνια οπότε εάν μπορείς καλύτερα να τις αλλάξεις με νέες ξύλινες! Δες εδώ: http://www.birdmarket.gr/kloubia-pouliwn/pathures/Ξυλινη- Πατηθρα -30cm -(10-12mm)
    Τέλος εάν θες βάλε και μια γενική ολόσωμη του κλουβιού για περεταίρω βοήθεια!;)

4. eva vrs

eva vrs PB Member

Όντως είναι κοινό καναρίνι.Όπως και να έχει είναι πανέμορφη με υπέροχα χρώματα.Οπότε αφού είπες θες να αγοράσεις και αρσενικό καναρίνι θα φροντίσεις να είναι και εκείνο κοινό.
    Τις πατηθρες αλλαξετες με ξύλινες όπως σου είπαν και παραπάνω...και ναι πρέπει να μας δείξεις όλο το κλουβί για να μπορούμε να σε βοηθήσουμε καλύτερα ώστε να της παρέχεις τα σωστά πράγματα. :)
    τα κλαδάκια που έχεις πολύ κοντά στα κάγκελα μου φαίνονται και δεν κάνει..βλέπω επίσης πως το έχεις το μπαλκόνι,,,,κάποια προστασία προς το πουλάκι δεν υπάρχει;;;
    Γιατί η τέντα κατεβασμενη και απο μόνη της δεν αρκεί καθόλου.

Τελευταία επεξεργασία: 19 Σεπ 2016
  5. alicedros

alicedros PB Supporter

Τι γλυκούλα που είναι με τα κίτρινα μαγουλάκια της! Να την χαίρεσαι!!!! :D