Ελαττωματική συσκευασία τροφής

Συζήτηση με θέμα Ελαττωματική συσκευασία τροφής, που ξεκίνησε από dread05, στο Forum 'Διατροφή Καναρινιών' του PetBirds, 2 Σεπ 2016.

  1. dread05

    dread05 PB New Member

    Δεν είμαι σίγουρος αν γράφω στο σωστό μέρος του forum. Παράγγειλα ένα 2κιλο manitoba canary premium την τετάρτη και παρέλαβα σήμερα το δέμα με τη σακούλα σχισμένη από την μια μεριά (όχι τρυπημένη, ήταν σαν να ξεκόλλησε). Πήρα στο birdmarket.gr άλλα δε μπόρεσα να βρω τον ιδιοκτήτη. Σας έχει τύχει ποτέ κάτι παρόμοιο? Και το πιο βασικό, θα την χρησιμοποιούσατε αυτή την τροφή? Τουλάχιστον η μισή ποσότητα είχε αδειάσει στο χαρτοκιβώτιο.
     
  2. misalouris

    misalouris PB Moderator Staff Member

    Να επικοινωνήσεις για να την επιστρέψεις και να ζητήσεις να σου στείλουν άλλη.
    Βασική προϋπόθεση καλής συντήρησης είναι η σωστή συσκευασία.
     
  3. dread05

    dread05 PB New Member

    E αυτό θα προσπαθήσω να κάνω, το θέμα είναι τι θα κάνουν αυτοί. Στις εποχές που ζούμε δε θα μου φαινόταν περίεργο να μου πουν δε φταίμε εμείς, φταίει το courrier.
     
  4. misalouris

    misalouris PB Moderator Staff Member

    Ότι και να σου πουν όποιος και να φταίει εσύ θα πρέπει να έχεις τη σωστή συσκευασία.
    Για τα υπόλοιπα υπεύθυνοι είναι αυτοί οι δύο...
     
  5. Θωμαις

    Θωμαις PB New Member

    Η συσκευασια της τροφης ειχε απ'εξω χαρτοκιβωτιο?
     
  6. TheBigL

    TheBigL PB Member

    Η manitoba η premium βγαίνει σε μονόκιλες συσκευασίες νομίζω.Εσένα και η δυο σχιστήκανε?
    Τους παίρνεις ένα τηλέφωνο και τους το λες.Αν δεν είναι τόσο χάλια δώστα δεν θα πάθουνε κάτι γιατί είναι αρκετά τα δυο κιλά.
     
  7. Panagiota.

    Panagiota. PB Known Member

    Ναι Λάμπρο από όσο και γω γνωρίζω βγαίνει σε συσκευασία 1kg και 3kg.
     
  8. misalouris

    misalouris PB Moderator Staff Member

    Τι έγινε τελικά με την περίπτωση αυτή.
    Επικοινώνησες μαζί τους?
    Τι σου είπανε?
     
  9. dread05

    dread05 PB New Member

    Όπα έχετε δίκιο, η 3κιλη σχίστηκε. Πήρα εχθές τηλ μόλις το είδα αλλά ο ιδιοκτήτης ήταν άρρωστος, η κυρία που μίλησα δεν ήξερε τι να κάνει. Οπότε από Δευτέρα.
     
  10. Νίκος Υ

    Νίκος Υ PB Member

    Από φόβο και μόνο αρνητικών σχολίων στο Ίντερνετ, θα σου την αλλάξουν! Έγινε πρόςφατα με άλλο βέβαια προϊόν . Άλλωστε οι πωλήσεις τους βασίζονται στην θετική γνώμη και όχι στην διαφήμιση ή στην βιτρίνα! Το θέμα προέκυψε από λάθος αμπαλάζ, άρα βαραίνει τον αποστολέα ! Το τι θα κάνει αυτός με την κούριερ μετά , δικό του θέμα!
     

Μοιραστείτε

Φόρτωση...