Ακάρεα ή τελικά άσθμα;

Συζήτηση με θέμα Ακάρεα ή τελικά άσθμα;, που ξεκίνησε από NADIA, στο Forum 'Ασθένειες Καναρινιών' του PetBirds, 7 Απρ 2009.

  1. NADIA

    NADIA PB New Member

    Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω σε αυτό το καναρίνι. Και εχω μπερδευτεί αρκετά και με τις αντιδράσεις του στη χορήγηση κάποιων φαρμάκων. Καταρχήν το βασικό σύμπτωμα που έχει είναι οτι η φωνή του βγαίνει βραχνιασμένη (αποκλείεται να έχει κρυώσει γιατί αφενός δεν του αρέσει το μπανιο και αφετέρου δεν το έχω βγάλει ακόμα έξω) και κάποιες φορές κάνει ένα θόρυβο σαν να είναι μπουκωμένο χωρίς να κελαηδάει. Του έβαλα για μια εβδομάδα το asminine και δεν είδα βελτίωση. Του έβαλα μια φορά μία σταγόνα Pulmosan για τα ακάρεα και επίσης δεν είδα κάποια βελτίωση. Τέλος, του έβαλα για δύο ημέρες το Muta -Vit γιατι είχε ταυτόχρονα και πτερρόροια που το αποδίδω λόγω της κατάστασής του σε ψυχολογικούς λόγους και την τρίτη ημέρα κελάηδησε χωρίς συμπτώματα. Να προσθέσω οτι η πτερρόροια ήτανε έντονη στο κεφάλι του και είχε αρχίσει στο σημείο εκείνο να αραιώνει αρκετά αλλά μετά από ημέρες ίσως με τα βοηθήματα που του έδωσα πλέον εχει καλυφθεί παλι το κεφαλάκι το με πούπουλα. Σήμερα πάλι τα ίδια... Εγώ τελικά καταλαβαίνω οτι το βοήθησε το Muta - Vit και του το ξαναβαλα και ίσως πρέπει να του το βάζω για περισσότερες ημέρες.
    Εσείς τι καταλαβαίνετε από τα παραπάνω γιατί ειλικρινά δεν ξερω πως να το βοηθήσω ;;
     
  2. aggel

    aggel PB New Member

    καλο θα ηταν να πας σε εναν κτηνιατρο να ακουσεις την διαγνωση του και ναμην συνεχισεις τις πιθανες χορηγησεις φαρμακων .το οτι βλεπεις βελτιωση με το μουτα βιτ (χαχα) ειναι ενα στοιχειο αλλα το κα΄λυτερο ειναι αυτο.
     
  3. Φανή

    Φανή PB New Member

    εμένα πάντως κάποια φορά που μου έχει τύχει παρόμοιο πρόβλημα, ο γιατρός είχε πιθανολογήσει πνευμονία και συμβουλέψει αντιβίωση. Κι εγώ μέσα τα έχω τα πουλιά, παρ'όλα αυτά συνέβη να το πάθει. Και μόλις πήρε την αντιβίωση σταδιακά συνήλθε. Τώρα είναι μια χαρά.
    Νομίζω το καλύτερο είναι να το πας άμεσα στο γιατρό.
     
  4. NADIA

    NADIA PB New Member

    θα το πάω στο γιατρό γιατί δεν βλέπω άλλη λύση... !:(
     

Μοιραστείτε

Φόρτωση...