Αν έχετε αλλάξει γνώμη μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, μην ανησυχείτε. Η διαδικασία ακύρωσης είναι απλή και άμεση. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να ακυρώσετε την παραγγελία σας.
1. Αποστολή Αιτήματος #
Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία ακύρωσης, επισκεφθείτε τη σελίδα επικοινωνίας του καταστήματος, η οποία βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο: Σελίδα Επικοινωνίας.
2. Εισαγωγή Στοιχείων #
Συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας με τα εξής στοιχεία:
- Ονοματεπώνυμο: Συμπληρώστε το πλήρες όνομά σας.
- Αριθμός Παραγγελίας: Είναι απαραίτητο να εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας που θέλετε να ακυρώσετε. Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό παραγγελίας στο email επιβεβαίωσης που λάβατε κατά την ολοκλήρωσή της.
- Διεύθυνση Email: Συμπληρώστε τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας.
- Λόγος Ακύρωσης (προαιρετικό): Αν θέλετε, μπορείτε να προσθέσετε έναν λόγο για την ακύρωση. Αυτό μας βοηθά να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.
3. Αποστολή Αιτήματος #
Μετά τη συμπλήρωση της φόρμας, επιλέξτε το κουμπί Αποστολή. Το αίτημά σας θα σταλεί στην εξυπηρέτηση πελατών, η οποία θα το εξετάσει.
Επιβεβαίωση Ακύρωσης #
Μόλις επεξεργαστούμε το αίτημά σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της ακύρωσης. Η επιβεβαίωση αυτή μπορεί να χρειαστεί έως και 24 ώρες. Σε αυτό το email θα βρείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με την ακύρωση, συμπεριλαμβανομένων τυχόν διαδικασιών επιστροφής χρημάτων, εάν η παραγγελία σας έχει ήδη πληρωθεί.
Σημαντικές Πληροφορίες #
- Οι ακυρώσεις παραγγελιών είναι δυνατές μόνο πριν την αποστολή. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, δεν μπορεί να ακυρωθεί και θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής.
- Σε περιπτώσεις πληρωμής μέσω κάρτας, ενδέχεται η επιστροφή των χρημάτων να πάρει επιπλέον χρόνο, ανάλογα με την πολιτική της τράπεζάς σας.
Επικοινωνία για Διευκρινίσεις #
Αν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με την ακύρωση της παραγγελίας σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μέσω της Σελίδας Επικοινωνίας.